Veelgestelde vragen

Voetvegers worden binnen Nederland gratis verzonden, met uitzondering tot accessoires en België.

Bezorgdienst

Voetvegers worden bezorgd door PostNL, DHL, DPD.

 

Levertijd

Voetvegers worden (indien op voorraad) altijd binnen 5 dagen verzonden.

 

Bestellen algemeen

Bij ieder product dat te bestellen is vind je de knop “toevoegen aan winkelwagen”. Bij het aanklikken kom je in de winkelwagen terecht. Het product is daar gelijk in geplaatst. Je kunt nu nog verder winkelen in onze shop en meer producten aan de winkelwagen toevoegen. Of je kunt je bestelling afmaken en afrekenen.

Het besteltraject bestaat uit 4 stappen:

  1. Producten
    Dit is een overzicht van alle producten in het winkelmandje. Je kunt de aantallen per product wijzigen of producten verwijderen. Indien je een couponcode hebt gekregen dan kan je deze ook hier ingeven (cadeaubonnen geef je pas in bij afrekenen). Onderaan de pagina vind je de accessoires die bij de geselecteerde producten horen.
  2. Je gegevens invoeren
    Hier kan je je gegevens invoeren, dit zijn de gegevens die op de factuur staan. Indien je een afwijkend leveringsadres hebt, kun je dit aangeven.
  3. Je bestelling bevestigen
    Door je bestelling te bevestigen geef je aan dat je akkoord bent met onze voorwaarden. Vanaf dit moment worden de producten 24 uur lang voor je gereserveerd. Je bent nog niet verplicht tot afnemen, de koop is bij ons namelijk pas definitief als je betaald hebt.
  4. Betaalopties
    Bij deze stap geef je aan hoe je wilt betalen.
Betalen

Bestellingen betaal je door middel van iDeal of door vooruit betalen.

 

iDeal

Met iDeal betaal je je aankoop op dezelfde wijze als je internetbankieren, op de website van je bank.

De voordelen van iDeal zijn:

  • De transactie wordt beveiligd door je eigen bank
  • De transactie is ‘instant’, je order kan (mits op voorraad) direct worden uitgeleverd
  • Er worden geen extra kosten voor de transactie in rekening gebracht

 

Vooruit betalen

Je kunt bij ons vooraf per bankoverschrijving betalen. Zodra je hebt gekozen voor bankoverschrijving tonen we alle betaalgegevens. Houd er rekening mee dat het een dag kan duren voordat wij de overschrijving op onze rekening zien verschijnen.

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Indien je je bestelling nog wilt aanpassen of wilt annuleren stuur dan direct een mail naar sales@qipp.nl. Zij weten exact waar je bestelling zich bevindt en zij helpen je snel en gemakkelijk met de gewenste aanpassing. Als je bestelling al is verzonden dan helpen we je ook, alleen kunnen we dan de bestaande bestelling niet wijzigen.

 

Bestelling is incompleet

Wanneer de bestelling incompleet is laat dit dan via het contact formulier weten. Graag binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling.

 

Garantie

Informatie rondom de garantie van onze producten kun je terug vinden in de algemene voorwaarden.